Κεντρική προεκλογική ομιλία Κώστα Σπηλιόπουλου στα «Ψηλά Αλώνια» – Με ενθουσιασμό και αισιοδοξία για τη μεγάλη νίκη

«Η Αιγιάλεια θα διαλέξει την Αναγέννηση αντί του Μαρασμού την Κυριακή 8 Οκτωβρίου»

Ο υποψήφιος δήμαρχος Αιγιαλείας κ. Κώστας Σπηλιόπουλος έδωσε την κεντρική προεκλογική του ομιλία την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου στην πλατεία Υψηλών Αλωνίων. Πλήθος κόσμου, έστειλε ένα ενθουσιώδες μήνυμα ενόψει τον εκλογών της Κυριακή 8 Οκτωβρίου σε ένα ιδιαίτερα ατμοσφαιρικό σκηνικό που είχε στηθεί, με τον επικεφαλής του συνδυασμού «Αιγιάλεια Προορισμός» να θέτει το δίλημμα Μαρασμός ή Αναγέννηση:

«Θα παρασυρθούμε από τις συνήθεις πρακτικές που έχουν αποτύχει διαχρονικά ή θα ακολουθήσουμε ένα σύγχρονο μοντέλο ανάπτυξης βασισμένο στην ξεκάθαρη στόχευση και το δομημένο σχεδιασμό; Θέλουμε τοσυνεχιζόμενο μαρασμό που μας χαρακτηρίζει σήμερα ή μία ακμάζουσα πορεία αναγέννησης; Πιστεύουμε πως η αναγέννηση του τόπου θα επιτευχθεί μόνο όταν όλοι οι δημότες έχουν τη δυνατότητα δημιουργίας πλούτου. Ο τουρισμός είναι ένας προφανής δρόμος ανάπτυξης και χαιρόμαστε που και οι άλλοι συνδυασμοί υιοθέτησαν τις προτάσεις που καταθέσαμε στις 13 Αυγούστου. Όμως η επιτυχία ενός προγράμματος κρίνεται από το σκεπτικό που το διέπει, τη συνοχή των ενεργειών που προτείνει, και κυρίως τη γνώση αυτών που θα
το υλοποιήσουν».

Στη συνέχεια ο κ Σπηλιόπουλος ανέλυσε τις προγραμματικές του θέσεις που θα φέρουν την αναγέννηση στην Αιγιάλεια και βασίζονται σε ένα συλλογικό πρόγραμμα με αλληλένδετους οικονομικούς και κοινωνικούς στόχους. Με βάση τα πλεονεκτήματα της περιοχής, την ποικιλομορφία του φυσικού περιβάλλοντος, την εξαιρετική ποιότητα των αγροτικών προϊόντων, τα επιτεύγματα του πολιτισμού και της ιστορίας μας.

Οδικός Αναπτυξιακός Χάρτης
Ο κ. Σπηλιόπουλος προσδιόρισε το είδος της προσδοκώμενης οικονομικής ανάπτυξης θέτοντας μια ξεκάθαρη στόχευση:
«Θέλουμε η Αιγιάλεια να γίνει πολιτισμικός και τουριστικός κόμβος με αντικείμενο την ψυχαγωγία, τη μάθηση, τη δημιουργία και την επικοινωνία 12 μήνες το χρόνο.
Αυτό προσδιορίζει:

 τη θέση μας στην αγορά τουρισμού (εσωτερικό και εξωτερικό)
 τον τρόπο υλοποίησης των προϊόντων
 και τον τρόπο προώθησης των προϊόντων (συνεργασίες, παρουσία μας σε εκθέσεις, προβολή του τόπου μας κλπ.)

 ξιοποίηση της προστιθέμενης αξίας της Αιγιάλειας
Ο επικεφαλής του συνδυασμού «Αιγιάλεια Προορισμός» έδωσε έμφαση στην αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων της περιοχής: την ποιότητα των προϊόντων μας, την ποικιλομορφία του φυσικού περιβάλλοντος, την αυθεντικότητα της κληρονομιάς και της πολιτιστικής σύγχρονης δημιουργίας:

«Ο τόπος μας έχει εξαιρετικά διατροφικά προϊόντα με τη σταφίδα Βοστίτσα, που είναι ΠΟΠ, να αποτελεί κορωνίδα της ποιότητας που παράγουμε. Στο ίδιο επίπεδο βρίσκεται και ο οίνος, το λάδι και τα εσπεριδοειδή μας. Η ποιότητα αυτή μας διακρίνει και αυτή πρέπει να προωθήσουμε. Έχουμε ένα φυσικό περιβάλλον που διακρίνεται από τη γνήσια ποικιλομορφία του. Αυτή αποτελεί το πλεονέκτημα μας γιατί δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη που αγαπά το φυσικό περιβάλλον, να δραστηριοποιηθεί ποικιλοτρόπως μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και μικρή γεωγραφική κάλυψη. Έχουμε μία ιστορική και πολιτιστική διαδρομή με εθνικό αντίκτυπο. Αυτά τα αυθεντικά επιτεύγματα, μας διαφοροποιούν και μας δίνουν τη δυνατότητα ένταξης του τόπου μας σε φόρα, κοινά και οργανισμούς που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια μας».

Ολοκληρωμένη πρόταση που κάνει την Αιγιάλεια τουριστικό προορισμό
Το σχέδιο του για να γίνει η Αιγιάλεια τουριστικός προορισμός ανέλυσε ο κ. Σπηλιόπουλος, δίνοντας έμφαση στον απαραίτητο ενιαίο σχεδιασμό που συνθέτει ενέργειες και χτίζει συνολική αξία (γνησιότητα – ποιότητα, ποικιλομορφία, αυθεντικότητα): 

«Η Αιγιάλεια θα μπει στον τουριστικό χάρτη όχι λόγω ΕΝΟΣ εστιατορίου, ξενοδοχείου, οινοποιείου, πλατείας, θεατρικής παράστασης ή μονοπατιού. Αντιθέτως, θα μπει στο χάρτη όταν αυτά συνθέσουν μία ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ για τον σύγχρονο ταξιδιώτη. Δηλαδή, όταν τα χαρακτηριστικά του
τόπου μας, αυτά που διαμορφώνουν την ταυτότητα και αξία μας, πάρουν σάρκα και οστά»

Δήμος με αξιοπιστία και διαφάνεια
Ο κύριος Σπηλιόπουλος έθεσε ένα νέο σύγχρονο και απαραίτητο μοντέλο διαχείρισης στο δήμο Αιγιαλείας που μέσα από αυτό θα διασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία της ίδιας της αρχής και της διαφάνειας στον προγραμματισμό και τη διαχείριση του δημοσίου χρήματος μέσα από:
οργάνωση τομέων για τον ξεκάθαρο διαχωρισμό ευθυνών και στόχων
δημιουργία αυτόνομων τμημάτων Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Προστασίας του Πολίτη που εξυπηρετούν τους στόχους του δήμου μας
δημοσίευση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δήμου ανά 4μηνο
σωστή προετοιμασία και ωρίμανση των προτάσεων και των έργων για την άμεση εξεύρεση πόρων και χρηματοδότησης

«Βασιζόμαστε στη συλλογική πρόοδο και όχι τον ατομικισμό. Πρόοδος δεν νοείται μέσα από πνεύμα βασισμένο στο ατομικό συμφέρον. Βασιζόμαστε στη συνεργασία και όχι την αντιπαλότητα. Η κοινωνική συνοχή είναι προϋπόθεση προόδου – γι’ αυτό και δίνουμε τέλος στο «οι δικοί μας» και οι «δικοί τους».
Ισοτιμία και αξιοκρατία για όλους τους πολίτες. Όχι σε στείρους διαχωρισμούς. Βρίσκουμε τον κοινό τόπο που θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε για μία κοινωνική και οικονομική πρόοδο, μακριά από διαχωρισμούς που κρατάνε πίσω τους ανθρώπους και άρα τον τόπο μας».

Άμεσες δράσεις
Μια σειρά από άμεσες δράσεις που θα τεθούν σε πρώτη προτεραιότητα υλοποίησης με την ανάληψη της διοίκησης του δήμου, παρέθεσε ο κ. Σπηλιόπουλος, δεσμευόμενος για τη οριστική λήξη της περιόδου απωλειών και αποτυχιών για την περιοχή:
Το εργοστάσιο σκουπιδιών – θα πάψει οριστικά να υπάρχει η απειλή των σκουπιδιών
Η ανάπλαση της παραλιακής ζώνης
• Η πόλη θα στρέψει το μέτωπό της στη θάλασσα, θα συνδεθεί με το υπέροχο ανάγλυφο του βράχου που θα φωτιστεί ώστε να γίνει εντυπωσιακό αξιοθέατο.
• Έχουμε δημοσιεύσει το συνολικό σχέδιο ανάπλασης της πόλεως.
1. Η είσοδος της πόλης – Κορίνθου / λειτουργίες της πόλης ανατολικά σύνδεση με το σταθμό, ανάπλαση, φωτισμός, πράσινο, σήμανση, διαγράμμιση και λοιπές δράσεις. Είναι η πρώτη εικόνα της πόλεως.
2. Κολυμβητήριο – Νέο Κλειστό Γυμναστήριο
3. Εφαρμογή σχεδίου πόλεως
4. Ανάλογες παρεμβάσεις και στη δυτική είσοδο της πόλης
Το διυλιστήριο του Σελινούντα
Λιμνοδεξαμενές
5. Ολοκληρωμένη Χωρική Επένδυση Ανατολικής – Αιγιαλείας παγκόσμιος προορισμός (οδοντωτός – Τσιβλού – ύδατα Στυγός – θέατρο Αιγείρας)