Προσβασιμότητα του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού του Αιγίου

Τάκης Ανδρικόπουλος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος


Πριν τρία χρόνια περίπου έφτασε το τρένο στο Αίγιο.Θα πρέπει να τονίσω ότι πολλά οφείλονται στον Κώστα Σπηλιόπουλο που σαν διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ το 2014 κατάφερε και ξέμπλεξε τις συμβάσεις από ενστάσεις και γραφειοκρατία και έτσι έγινε το έργο.

Έγιναν πανηγυρικά εγκαίνια με την παρουσία του υπουργού κ. Καραμανλή ο οποίος υποσχέθηκε ότι άμεσα θα γίνουν οι δρόμοι που προβλέπονται στο σχέδιο ώστε ο σταθμός να είναι προσβάσιμος. Σε επερώτηση μου στην Περιφέρεια μου απάντησαν ότι το έργο προχωρά και βρίσκεται στις απαλλοτριώσεις.

Η δική μου πληροφορία είναι ότι το έργο είναι ξεχασμένο σε κάποιο συρτάρι του υπουργείου. Όσο για τη δημοτική αρχή, συμπολίτευση και αντιπολίτευση το θέμα μάλλον δεν τους ενδιαφέρει .Η πρόσβαση στο σταθμό μέχρι σήμερα είναι απαράδεκτη!Γίνεται μέσα από τον υπάρχοντα αγροτικό δρόμο, ο δε άλλος δρόμος που έχει κατασκευασθεί είναι χωματόδρομος.

Κανένας δεν καταξιώθηκε να ρίξει 300 μέτρα άσφαλτο.Στην αρχή της λειτουργίας του σταθμού ξεκίνησε η διασύνδεση με τηνΠάτρα .Τα λεωφορεία του ΟΣΕ είχαν τρομερή δυσκολία να προσεγγίσουν στο σταθμό και έτσι η διασύνδεση με την Πάτρα γίνεται από το Κίατο όπως παλιά.Μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε καν η κατάλληλη σήμανση και πολλοί συμπολίτες μας από την Πάτρα χάνονταν και δεν μπορούσαν να φθάσουν στο σταθμό.

Είναι θέμα πρωταρχικής σημασίας να κατασκευασθούν οι δρόμοι που έχουν προβλεφθεί και σχεδιαστεί από το 2000 και έτσι ο σταθμός θα γίνει προσβάσιμος αλλά και το μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην περιοχή θα λυθεί.Είναι στις προτεραιότητες μας και θα φροντίσουμε να γίνει το συντομότερο.